Gorica Doderović Stanković nagrađena „Zlatnom diplomom“ na Međunarodnom festivalu poezije „Mesopotamija 2017“

ЛЕСКОВАЦ –  Горица Додеровић Станковић, позната лесковачка песникиња, аутор три изузетно успеле песничке збирке,  награђена је „Златном дипломом“ на Међународном фестивалу поезије „Месопотамија 2017.  Ево њене награђене песме.

ПЕСМА ЛУДЕ ПТИЦЕ

Заборављао си ме

на сваком скретању

пута који не постоји.

Мењао мелодије

па сад по сећању

тонове претварам у струне.

Желео си ме у новим хаљинама

и није ти био важан сјај у очима.

Причала сам ти

како је црвена боја топла и мека

како је чекање жалост.

Ниси разумео.

Понекад би само

слушао песму луде птице.

Твоје дрхтаје испод коже

претварала сам у поеме.

Обећавао си снове које су украли лопови

и нисмо могли да их живимо.

Преживећу те…

Важна је само техника дисања.

Под мојим табанима

је превише жара.

Ако ми угасиш Сунце

ја ћу опет пољубити јутро.

Ако те погледам преко рамена

биће то поглед у празно.

Буди то што јеси

скривен и заборављен.

 Горица Станковић

П.С.

Рад одличне лесковачке песникиње опширно је представљен у стидији Данила Коцића „Лесковачки писци – трагови и трагања“.

Видети – о в д е :

 

Горица Станковић, песникињa

1 Comment

Оставите одговор

